WorkInfo, czyli jak zapanować nad pracą

Jesteś pracodawcą lub pracownikiem?
Zapanowanie nad pracą jest dla Ciebie wyzwaniem?
Potrzebujesz czegoś, co ułatwi wypełnianie obowiązków Tobie lub Twojemu zespołowi?

WorkInfo powstało właśnie dla Ciebie!


Po przeczytaniu tego artykułu dowiesz się:

  • czym jest WorkInfo i komu może się przydać;
  • jakie moduły są dostępne i w czym może pomóc każdy z nich;
  • na czym polega dana funkcja i w jakim module można znaleźć do niej dostęp;
  • czy moduły można łączyć i jaka oferta jest najlepsza dla danej osoby czy zespołu

Pomysł założenia WorkInfo pojawił się, kiedy w marcu 2020 roku okazało się, że wiele firm zaczęło nagle przechodzić na zdalny model pracy.

Pojawiły się wątpliwości i to zarówno ze strony pracodawców – jak delegować zadania, gdy możliwość spotkań jest ograniczona, jak mieć kontrolę nad pracownikami – jak i pracowników – jak wygospodarować na to wszystko czas, żeby przyłożyć się do pracy, a jednocześnie mieć czas na odpoczynek?

Twórcy WorkInfo postanowili znaleźć odpowiedź na te pytania.


Aktualnie WorkInfo oferuje dostęp do trzech modułów: 

  • moduł dla pracodawców Oko na pracę wspomagający nadzór nad obowiązkami wykonywanymi przez zespół;

  • moduł dla pracowników Zadaniomierzktóry ma ułatwić zarządzanie zadaniami, wyznaczanie priorytetów oraz kontrolę czasu spędzonego w pracy;

  • E-teczki, dzięki którym dokumentacja pracowników będzie zgromadzona w jednym miejscu w systemie. 

Każdy z modułów korzysta z kilku funkcji dostępnych kolejno w ofercie Mikro, Start oraz Pro.


Oko na pracę – moduł dla pracodawców

Oko na pracę w wersji podstawowej zawiera:

  • Work-info – usprawniaj i nadzoruj pracę swojego zespołu (uzyskuj informacje o aktualnie wykonywanych jego obowiązkach, zadawaj pytania o to, czym zajmował się danego dnia i jakie ma plany na kolejny tydzień oraz ustalaj godziny, w jakich chcesz otrzymywać na nie odpowiedź);
  • Zespoły – dziel pracowników na mniejsze grupy w oparciu o wykonywane przez nich zadania;
  • Projekty – grupuj zadania do wykonania i przydzielaj je poszczególnym zespołom;
  • Zadania – przydzielaj zadania do wykonania oraz komentuj je.

Decydując się na drugi pakiet - Start - otrzymujesz dostęp do wszystkich funkcji z pakietu Mikro oraz dodatkowo:

  • Pliki – twórz pliki i dziel się nimi z resztą zespołu;
  • Dokumenty – sporządzaj dokumenty i udostępniaj je współpracownikom;
  • Kalendarz – informuj o ważnych firmowych wydarzeniach czy własnych urlopach;
  • Czat firmowy – bądź w stałym kontakcie ze swoimi współpracownikami;
  • Poczta mailowa – wysyłaj i odbieraj firmowe wiadomości bez potrzeby logowania się na inne konta;
  • Raporty dla kadr – uzupełniając ewidencję czasu pracy, automatycznie przekazuj ją księgowości na koniec miesiąca.

Rozszerzając swój pakiet do poziomu Pro, masz możliwość przetestowania jeszcze kilku dodatkowych udogodnień:

  • Grupowy wideokomunikator – spotykaj się z członkami swojego zespołu i ustalaj najważniejsze kwestie twarzą w twarz;
  • Strona firmowa – twórz własne strony, które będą przyciągać klientów;
  • Firmowa baza wiedzy – dziel się wiedzą na temat swojej działalności i udzielaj niezbędnych wskazówek swoim klientom.

Zadaniomierz – moduł dla pracowników

Zadaniomierz w wersji podstawowej zawiera funkcje ułatwiające:

  • przeglądanie zadań – dowiedz się, jakie obowiązki zostały Ci przydzielone;
  • nadawanie priorytetów – posegreguj je, dzieląc na te, które chcesz zrobić szybko i te, na których wykonanie można jeszcze poczekać;
  • oznaczanie zadań jako wykonane – odhaczaj zrealizowane zadania, aby te do zrobienia były jeszcze bardziej widoczne.

Wersja rozszerzona daje dostęp do funkcji dodatkowych:

  • ustawianie przypomnień – zapominasz o regularnym sprawdzaniu skrzynki mailowej albo wykonaniu telefonu do klienta? Wybieraj zadania, o których należy Ci przypominać (jednorazowo lub cyklicznie) i ustalaj formę powiadamiania Cię o nich;
  • sporządzanie notatek – notuj najważniejsze rzeczy, przypinaj je pod zadaniami lub projektami i dziel się nimi z resztą zespołu.

W wersji premium zyskujemy jeszcze jedną funkcję:

  • liczenie czasu pracy – rano wypełniasz połowę swoich obowiązków, a wieczorem zabierasz się za resztę? Sumuj czas swojej pracy, gdy nie pracujesz ciągiem!

E-teczki

Trzeci z naszych modułów sprawia, że gromadzenie i zapisywanie dokumentów dotyczących historii zatrudnienia pracowników jest teraz jeszcze prostsze.


Chcesz wypróbować? Przejdź tutaj i wybierz pakiet, który najbardziej odpowiada potrzebom Twoim i Twojego zespołu.